Shape
carespot.gr
carespot.gr

Βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά για παιδιά που αθλούνται

Carespot Pharmacy.
CARESPOT PHARMACY
Φαρμακείο

23 Φεβρουαρίου 2022

Το παιδί σας λατρεύει τα σπορ και θέλετε να το βοηθήσετε να έχει την καλύτερη δυνατή απόδοση και παράλληλα να παραμένει υγιές; Φυσικά και μπορείτε αρκεί να κάνετε μερικές απλές κινήσεις και να αποφύγετε τις υπερβολές. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για ένα παιδί και όχι επαγγελματία αθλητή με συνέπεια να υπάρχουν διαφορετικές απαιτήσεις αλλά και ανάγκες. Πέρα από την άσκηση, η διατροφή είναι το σημαντικότερο σκέλος για τον δικό σας μικρό πρωταθλητή. Τι χρειάζεται ο οργανισμός του; Στα must ανήκουν οι παιδικές πολυβιταμίνες που προσφέρουν πράγματα που χρειάζεται. Από εκεί και έπειτα, ας δούμε μαζί αναλυτικά τη λίστα.


Υδατάνθρακες: Συνεισφέρει στην παροχή γλυκόζης που χρειάζονται οι αθλητές για ενέργεια. Τους βρίσκουμε σε δημητριακά, φρούτα, γάλα, γιαούρτι, λαχανικά.

Πρωτεΐνη: «Χτίζει» και επιδιορθώνει τους μύες (επίσης μαλλιά, δέρμα και νύχια), διατηρεί τα σωστά επίπεδα γλυκόζης κατά την άσκηση. Τη βρίσκουμε σε άπαχο κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά, γαλακτοκομικά και όσπρια. 

Λιπαρά: Αποτελούν πηγή ενέργειας και βοηθούν τον οργανισμό να απορροφήσει βιταμίνες (Α, D, K) και προστατεύουν όργανα του σώματος ενώ παράγουν ινσουλίνη. 

Ασβέστιο: Βοηθάει τον οργανισμό να «χτίσει» γερά κόκκαλα που θα σπάνε δύσκολα. Καλές πηγές ασβεστίου είναι το γάλα, το γιαούρτι, το τυρί και το σπανάκι.

Βιταμίνη D: Συνεισφέρει στην απορρόφηση ασβεστίου. Την παίρνουμε όταν βγαίνουμε στον ήλιο αλλά και τα γαλακτοκομικά.

Σίδηρος: Βοηθάει να μεταφερθεί το οξυγόνο σε κάθε σημείο του σώματος που είναι απαραίτητο. Οι έφηβοι χρειάζονται περισσότερο. Καλές πηγές είναι τα αυγά, τα πράσινα λαχανικά, το άπαχο κρέας και τα σιτηρά. 


Extra tip1: Πολύ σημαντική είναι και η ενυδάτωση ενός οργανισμού για να αποδώσει όσο καλύτερα γίνεται στον αθλητισμό. Τα υγρά βοηθούν αφενός να μένει η θερμοκρασία σώματος στα σωστά επίπεδα και αφετέρου αποτρέπουν την αφυδάτωση καθώς στα σπορ το σώμα χάνει υγρά. Πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τον αθλητισμό είναι απαραίτητα τα υγρά και ειδικά το νερό που είναι ό,τι καλύτερο. 

Extra tip2: Πολύ σημαντικό είναι και το πλάνο γευμάτων / σνακ ενός αθλητή. Το παιδί πρέπει να τρώει τουλάχιστον 3 ώρες πριν από έναν αγώνα γιατί πρέπει να έχει προλάβει να κάνει την πέψη ο οργανισμός. Αν πρέπει να γυμναστεί πρωί, να πάρει ένα μικρό σνακ σε στέρεα ή υγρή μορφή πριν από το πρόγραμμα και ύστερα να φάει ένα γερό πλήρες πρωϊνό. 


Extra blog: Αν το παιδί άρχισε να κουτσαίνει τσέκαρε αν έχει υμενίτιδα.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού ιστοτόπου δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία ή υπόδειξη. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες από επαγγελματίες υγείας, αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση το περιεχόμενο αυτό να υποκαταστήσει την εξατομικευμένη ιατρική συμβουλή, διάγνωση, πρόγνωση ή θεραπεία.


Χώρος ζωής, σημείο φροντίδας #carespot


Σχολίασε

Γράψε ένα σχόλιο για ένα άρθρο και κέρδισε 50 πόντους!

για να σχολιάσεις. Αν δεν έχεις λογαριασμό, δημιούργησε σε 1' .