Shape
carespot.gr
carespot.gr

Πόσες θερμίδες πρέπει να «κάψεις» για να χάσεις ένα κιλό λίπος

Carespot Pharmacy.
CARESPOT PHARMACY
Φαρμακείο

14 Μαρτίου 2022

Όταν φτιάχνει ο καιρός είναι λογικό να αγχωνόμαστε όλοι για το πως θα βγούμε στην παραλία. Τα κιλά που πήραμε τον χειμώνα όπου τα ρούχα ήταν περισσότερα και μπορούσαμε να τα καμουφλάρουμε θα εκτεθούν σε δημόσια θέα και δεν αισθανόμαστε και πολύ άνετα μ' αυτό, έτσι δεν είναι; Πρώτον, δεν χρειάζεται πανικός. Δεύτερον είναι σημαντικό να φροντίσουμε να χάσουμε πρώτα καθαρό λίπος. Τρίτον, δεν γίνονται όλα από τη μια στιγμή στην άλλη, απαιτείται υπομονή για σωστά αποτελέσματα. Τέταρτον, το να... πεθάνεις της πείνας δεν πρέπει να είναι επιλογή γιατί θα προκαλέσει προβλήματα υγείας. Ας αφήσουμε τους προλόγους ωστόσο. Ας μιλήσουμε για λίπος και πως θα το κάψεις και σε πόσο χρόνο.

Ένα κιλό λίπους ισοδυναμεί με 7.700 θερμίδες. Για να χάσει λοιπόν κανείς ένα κιλό λίπους πρέπει να «κάψει» 7.700 θερμίδες. Με δεδομένο ότι ένας υγιής (όχι υπέρβαρος με διατροφικές υπερβολές) ενήλικας άνθρωπος καταναλώνει περίπου 1.800 με 2.400 θερμίδες καθημερινά, γίνεται σαφές ότι απαιτούνται μέρες αρκετά καλής άσκησης και προσοχής στη διατροφή για την απώλεια ενός κιλού αποθηκευμένου λίπους. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν προσπαθούν να «κάψουν» λίπος και κατ' επέκταση περιττό βάρος είναι ότι δεν επιτρέπουν στο σώμα να αποδεχθεί και να συμβιβαστεί με τις αλλαγές που γίνονται σ'αυτό. Η υγεία και η καλή φυσική κατάσταση δεν είναι μια fast food διαδικασία αλλά τρόπος ζωής. Το να χάνει απότομα κάποιος υπερβολικές θερμίδες για να επισπεύσει τη διαδικασία είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε τραυματισμό ή ασθένεια. 

Να μιλήσουμε με πιο σαφή παραδείγματα; Ένας 35άρης λαμβάνει και «καίει», αφού το σώμα έχει ανάγκες, 2.400 θερμίδες τη μέρα χωρίς να γυμνάζεται. Στόχος του είναι να χάσει βάρος αυξάνοντας τον μεταβολικό ρυθμό. Αυτός λοιπόν αρχίζει να γυμνάζεται τρεις φορές την εβδομάδα και κατά μέσο όρο σε κάθε προπόνηση «καίει» 700 θερμίδες. Πλέον στις μέρες που δεν γυμνάζεται καταναλώνει 1.900 θερμίδες και τις μέρες που γυμνάζεται 2.500. Αν μείνει πιστός στο πρόγραμμα για 6 εβδομάδες τότε θα χάσει περίπου 3 κιλά λίπους από το σώμα του. Εννοείται πως σ' αυτό το διάστημα θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός με το τι τρώει και πίνει. Π.χ. θα πρέπει να κόψει ή να περιορίσει σημαντικά το αλκοόλ και να τρέφεται πιο υγιεινά. Κι αυτό γιατί παίζει ρόλο και ο τύπος θερμίδας που παίρνουμε. 

Αν σε κάποιον / α φανούν λίγα τα 3 κιλά σε 6 εβδομάδες θα πρέπει να υπογραμμιστεί η διαφορά. Δεν είναι 3 οποιαδήποτε κιλά. Είναι 3 κιλά καθαρού λίπους κι αυτό είναι το πιο σημαντικό! Όπως προαναφέρθηκε, το να τρώει κάποιος καλύτερα, δηλαδή ποιοτικότερα, θα έχει και άλλα σημαντικά οφέλη στην υγεία του, πιο καθαρό πεπτικό σύστημα και αυξημένη ενέργεια. Άρα στην πραγματικότητα η συνολική απώλεια βάρους πιθανότατα θα είναι μεγαλύτερη από τα 3 κιλά του 100% λίπους. Λοιπόν, τι λέτε, αξίζει ή όχι; Φυσικά και αξίζει...!


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού ιστοτόπου δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία ή υπόδειξη. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες από επαγγελματίες υγείας, αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση το περιεχόμενο αυτό να υποκαταστήσει την εξατομικευμένη ιατρική συμβουλή, διάγνωση, πρόγνωση ή θεραπεία.


Χώρος ζωής, σημείο φροντίδας #carespot


Σχολίασε

Γράψε ένα σχόλιο για ένα άρθρο και κέρδισε 50 πόντους!

για να σχολιάσεις. Αν δεν έχεις λογαριασμό, δημιούργησε σε 1' .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ