Shape
carespot.gr
carespot.gr

Πως θα επιστρέψεις εύκολα στο γυμναστήριο μετά τις διακοπές

Carespot Pharmacy.
CARESPOT PHARMACY
Φαρμακείο

21 Σεπτεμβρίου 2022

Το καλοκαίρι ανήκει στο παρελθόν. Και μαζί μ' αυτό η πνευματική και σωματική χαλάρωση. Στις διακοπές είχες την ευκαιρία να το... ρίξεις λίγο έξω. Πλέον ήρθε η ώρα να επιστρέψεις στη ρουτίνα. Και η ρουτίνα δεν περιλαμβάνει μόνο την εργασία και τις υποχρεώσεις αλλά και το γυμναστήριο. Αν σε αγχώνει όλο αυτό και το βλέπεις όσο... Γολγοθά, πάρτο αλλιώς. Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται. Τρόπο χρειάζεται και να κάνεις τα σωστά βήματα. Τσέκαρε την παρακάτω λίστα και θα διαπιστώσεις ότι δεν ήταν τόσο δύσκολο όσο μοιάζει. Το σώμα σου έχει τις δικές του ανάγκες και καλό θα είναι να μην καθυστερήσεις να ικανοποιήσεις.


Ζυγίσου ή μήπως όχι; Εσύ γνωρίζεις καλύτερα από τον καθένα τον εαυτό σου. Αν είσαι ο τύπος που αποκτά κίνητρο βλέποντας παραπάνω κιλά στη ζυγαριά, τότε να ζυγιστείς αμέσως για να βάλεις στόχο να τα χάσεις. Αν ωστόσο είσαι ο τύπος που απογοητεύεται βλέποντας έξτρα κιλά, άστο. Μην ζυγιστείς αμέσως με το που επιστρέψεις στη ρουτίνα και στο γυμναστήριο. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου. Ζυγίσου μετά από μία ή ακόμα καλύτερα δύο εβδομάδες. Θα αισθανθείς καλύτερα αν έχεις ήδη χάσει ό,τι έξτρα βάρος απέκτησες στις διακοπές ή, τέλος πάντων, θα δεις μικρότερο νούμερο που πρέπει να χάσεις.


Πιες άφθονο νερό. Το νερό κάνει πολύ καλό στην υγεία και την επιδερμίδα και είναι απαραίτητο για κάθε άνθρωπο. Ειδικά μετά το πέρας του καλοκαιριού ο οργανισμός και η επιδερμίδα έχουν μεγαλύτερη ανάγκη ενυδάτωσης. Ωστόσο το νερό είναι εξίσου απαραίτητο για σένα που επιστρέφεις στο γυμναστήριο. Έτσι κάθε όργανο του σώματος θα δουλέψει καλύτερα και παράλληλα θα βοηθήσει να αποτοξινωθείς από τις διατροφικές «αμαρτίες» των διακοπών. Με άφθονο νερό το συκώτι, τα νεφρά καθώς και το δέρμα έχουν μόνα τους την ικανότητα να απομακρύνουν κάθε τι περιττό. 


Φάε φυτικές ίνες. Μοιάζει βέβαιο ότι στις καλοκαιρινές διακοπές δεν τήρησες κατά γράμμα τις διατροφικές σου συνήθειες. Εξίσου βέβαιο μοιάζει ότι κατανάλωσες και junk food που τα περισσότερα είναι πολύ επεξεργασμένα. Για να επιστρέψει λοιπόν ο οργανισμός στην πρότερη κατάσταση αφού άλλαξαν οι συνήθειες του πεπτικού συστήματος και ενδεχομένως να υπήρξαν και «κρίσεις» διάρροιας ή δυσκοιλιότητας, απαιτείται η κατανάλωση φυτικών ινών. 


Απέφευγε το delivery ή take away. Το έκανες (μάλλον) και με το παραπάνω στις καλοκαιρινές διακοπές και ήρθε η στιγμή να σταματήσεις να το κάνεις. Ο λόγος για την κατανάλωση φαγητού απ' έξω. Αντιθέτως, επίλεξε να μαγειρεύεις εσύ ό,τι επιθυμείς ώστε να έχεις τον απόλυτο έλεγχο του τι τρως. Είναι βέβαιο ότι το μαγειρεμένο σπίτι φαγητό είναι και πιο υγιεινό και έχει λιγότερες θερμίδες. Τα επεξεργασμένα τρόφιμα με παραπάνω αλάτι ή ζάχαρη φαγητά είναι δεδομένο ότι υπάρχουν στα εστιατόρια ή τα take away και τα delivery. 


Βάλε πρόγραμμα στον ύπνο. Πέρα από τη διατροφή, είναι σίγουρο ότι στις διακοπές διαταράχθηκε και το πρόγραμμα του ύπνου αφού διακοπές και ξενύχτι πάνε μαζί. Ήρθε λοιπόν η ώρα για επιστροφή στα γνωστά. Βάλε πρόγραμμα στον ύπνο. Για αρχή κοιμήσου 1-2 ώρες παραπάνω για να αναπληρώσεις τον ύπνο που έχασες στις διακοπές. Όμως μην το παρακάνεις και μην κοιμάσαι ως το μεσημέρι το Σαββατοκύριακο, το σώμα σου έχει ανάγκη τη ρουτίνα και το πρόγραμμά του ώστε να ξέρει τι να περιμένει. 


Φτιάξε πλάνο άσκησης. Αν δεν είχες συγκεκριμένο πρόγραμμα προπόνησης στο οποίο θα επιστρέψεις με τη μία, ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις ένα. Το ιδανικό πρόγραμμα θα το δημιουργήσεις λαβαίνοντας υπόψιν την υγεία σου, την ηλικία σου, τα κιλά σου, τις ημερήσιες υποχρέωσεις και φυσικά τους στόχους που θες να πετύχεις. Επίσης δεν είναι καθόλου κακή ιδέα, πέρα από το γυμναστήριο κι αν έχεις χρόνο, να βρεις μια έξτρα δραστηριότητα / ασχολία που απολαμβάνεις. Μπορεί να είναι μάθημα χορού, μπορεί η κολύμβηση σε πισίνα ή λίγο ποδήλατο. Ό,τι σου ταιριάζει και σου αρέσει. 


Μην κρίνεις τον εαυτό σου αυστηρά. Εξίσου σημαντικό είναι να μην είσαι σκληρός / η με τον εαυτό σου. Μην μετανιώνεις για πράγματα που απήλαυσες στις καλοκαιρινές διακοπές, αυτός ήταν ο σκοπός τους, να το... ρίξεις έξω. Μην αισθάνεσαι ενοχές. Απλά θέσε ρεαλιστικούς στόχους και μην προσπαθήσεις να γίνεις όπως πριν σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Δώσε βάση στο σήμερα και όχι στο τι έγινε το καλοκαίρι. 


Αγόρασε νέο εξοπλισμό. Μπορεί να ακούγεται χαζό αλλά παίζει ρόλο. Μην επιστρέψεις το φθινόπωρο στο γυμναστήριο με τα ίδια παπούτσια, τα ίδια ρούχα και τον ίδιο εξοπλισμό. Αν αντέχεις οικονομικά, πάρε νέα. Αν δείχνεις ωραίος / α, αισθάνεσαι και ανάλογα κάνοντας την εμφάνιση στο γυμναστήριο. Μην υποτιμάς τη δύναμη καινούργιου και του φρεσκαρίσματος της ψυχολογίας. 


Βρες παρέα. Ειδικά μετά τη θερινή ραστώνη, είναι περισσότερο αναγκαίο να επιστρέψεις στην καθημερινότητα έχοντας παρέα. Κι αυτό για να δίνει κίνητρο ο ένας στον άλλο και να είναι πιο ομαλή η επιστροφή στη ρουτίνα. Με φίλο / η τα πάντα θα γίνουν πιο εύκολα, ειδικά η δύσκολη αρχή. 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού ιστοτόπου δεν αποτελεί και δεν μπορεί να εκληφθεί ως ιατρική συμβουλή, διάγνωση, θεραπεία ή υπόδειξη. Όλες οι πληροφορίες παρέχονται στους αναγνώστες από επαγγελματίες υγείας, αποκλειστικά και μόνο για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν υπάρχει καμία πρόθεση το περιεχόμενο αυτό να υποκαταστήσει την εξατομικευμένη ιατρική συμβουλή, διάγνωση, πρόγνωση ή θεραπεία.


Χώρος ζωής, σημείο φροντίδας #carespot


Σχολίασε

Γράψε ένα σχόλιο για ένα άρθρο και κέρδισε 50 πόντους!

για να σχολιάσεις. Αν δεν έχεις λογαριασμό, δημιούργησε σε 1' .